093 573 16 99
0 Кошик
Київ, Дніпровська набережна 33 ТЦ "Аркадія"

Оплата

    Вартість товару на сайті вказана в національній валюті України - гривні.
    ВАЖЛИВО! Для кожного окремого замовлення можливий тільки один спосіб оплати на Ваш вибір. Оплата замовлення по частинах різними способами неможлива.

    Можливі способи оплати:
  1. Оплата товару в магазині при самовивозі - для цього Вам потрібно зв'язатися з менеджером і забронювати товар.     Менеджер допоможе Вам перевірити наявність обраного Вами товару в магазині. Товар бронюється не більше, ніж на 24 години з моменту заявки. Після цього Ви можете самостійно приїхати в магазин і оплатити його. Оплата здійснюється готівкою або карткою. Просимо Вас повідомити продавцеві номер Вашої заявки, який Вам повідомить менеджер при бронюванні. При оплаті Вам видадуть товарний чек.
  2.  По Україні товар може бути відправлений післяплатою після передплати в розмірі 200 грн. і оплачений при його отриманні на Новій пошті або по повній передплаті на карту Приват Банк.
  3.  Для зарубіжних клієнтів обов'язкова 100% передплата вартості товару і його транспортування.
    Всім клієнтам доступна оплата:
  • через термінал поповнення «ПриватБанку» 
  • карткою будь-якого банку на картку «Приватбанку» (менеджер сайту вишле реквізити карти)
    Оплата банківською картою на сайті
 
    Після завершення оформлення замовлення в нашому магазині Ви повинні будете натиснути на кнопку «Оплата банківською картою», при цьому система відкриє Вам платіжну форму, де Вам буде запропоновано ввести дані банківської картки:


  • номер банківської карти;
  • термін дії карти;
  • ім'я власника карти (якщо є);
  • CVC2 / CVV2;
  • адреса електронної пошти, на яку прийде повідомлення про платіж.

    Після завершення оплати система повідомить Вас про результати авторизації. У разі підтвердження авторизації Ваше замовлення буде виконано, про що на вказану Вами адресу електронної пошти буде надіслано відповідне повідомлення або з Вами зв'яжеться наш менеджер. У разі відмови в авторизації карти Ви зможете побачити причину відмови і повторити процедуру оплати або змінити інтернет-ліміт, зазначений на Вашій карті.
    Оплата вартості доставки і послуг НОВОЇ ПОШТИ, здійснюється за рахунок покупця, крім випадків, згаданих у розділі "Доставка".
    Перед оплатою обов'язково перевіряйте вантаж на цілісність, відсутність браку і  механічних пошкоджень. Всі претензії про невідповідність розмірів, кольорів, матеріалів та інше, приймаються тільки до моменту оплати.